Ekşi'de falan da konuşuluyor bugün 5 ocak faiş market zamları diye.

Düşecek dedikleri ne varsa uçtu, kimse tutamıyor. Marketlere göstermelik ceza yazsan ne, yazmasan ne? Elektriğe yakıta suya vs zammı da market yapıyor çünkü.