1 Biontech oldum, ikinci konusunda tereddüt yaşıyorum. Biontech'in 2. dozundan korkuyorum açıkçası. Bu aşıda en büyük şikayetler hep 2. dozdan sonra geldi. Aşı karşıtı biri değilim ama neden 2. dozdan sonra bu kadar şikayet oluştu onu tam anlayamıyorum ve bu durumda korkuya neden oluyor.