Merhaba, öncelikle veteriner değilim, 10 yaşında bir oğlum var.

Omuriliği kırığı bu dostumuzun yaşam konforunu çok büyük ölçüde etkileyecek, allah korusun benim başıma gelmiş olsa uyutmazdım oğluma bakardım çok ağrısı olmadığı sürece uyutma kararı da almazdım.

Öncelik bu dostumuzu sahiplendirmek olmalı, eğer bakacak biri bulunamıyor ise uyutmak doğru bir tercih olabilir ne kadar kulağa vicdansızca geliyor olsa da, çünkü ona barınakta kimse sahibiymiş gibi babasıymış gibi bakmaz, hayat zehir olur onu daha perişan hale sokabilir. Eğer ki sahiplendirilmedi ben olsam çok üzülecek bile olsam uyutma kararı verirdim.

Yazık olmuş hayvancağıza.