7 Aralık'ta Google Adsense'ye başvurdum ancak herhangi bir olumlu veya olumsuz geri dönüş alamadım. Bu süreç daha uzar mı?
Hocam benim 2 aydır cevap atmıyolar anlamadım nasıl bir istir birisi 24 saatte geliyo birisine 4 gunde adalet diye birsey adsensede