Dün akşam arkadaşımın evinin önünde bir köpeğe araba çarpıp kaçıyor, arkadaşım görünce iniyor belediyeyi arıyor. Belediye öyle bir hizmetimiz yok vs. diyor ama arkadaşım siz gelene kadar buradan ayrılmıyorum diyince 2 saat sonra da olsa geliyorlar. Arkadaşım ayaklarının kırıldığını söylemişti. Bugün de aramışlar barınaktan, omuriliğinde kırık olduğunu ve uyutmaya karar verdiklerini söylemişler. Bunun için sizden teyit almak istedik demişler, arkadaşımın da içi el vermediğinden hemen uyutun diyememiş tabii biraz araştırmak istemiş, onlar da yarına kadar haber beklediklerini söylemişler. Şimdi bu konuda bilgili arkadaşlar varsa, bu köpekciği alıp kendimiz tedavi ettirmeye çalışsak bu mümkün müdür? Omuriliğinde kırık olmasının bir tedavisi var mıdır? Nasıl bir süreç olur, bilgisi olanlar yazabilirse sevinirim.