starshake adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yılın son ayları, o yıl için pazarlanmış tüm reklamlar bitirilmeye çalışıldığından tbm ve gelir yükselir; ilk aylarda ise büyük şirketler henüz reklam bütçelerini belirlemediğinden tbm ve kazanç düşük olur.
bu mesajı yazmaya geldim.
firmalar ciro hedeflerini tamamlamak ve yeni yılda rekorlarını tazelemek için özellikle yıl yarısından sonra son çeyrekte reklam bütçelerini arttırır. kasım kampanyaları ile maks tbm görülür. daha sonra yıl bitene kadar genelde bu kampanya devam eder. yıl sonuna kadar verilen teklifler yıl başında biter. yeni kampanyalar ve bütçeler ilk 2 ayda yavaş yavaş belli olur. adsense kazançları yılın sonuna doğru bu yüzden artış gösterir. bu düşüşlerden hırslanarak daha sıkı çalışanları yıl sonunda genellikle daha büyük kazançlar bekliyor olur. yıllık bazda baktığınızda önceki yıldan daha fazla kazanmanızın en temel sebebi sürekli şekilde çalışmaktır. herkese iyi kazançlar.