Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Xpen marka almıştım 500 tl ye şimdi 1068 tl olmuş.
Yani hobi için alacaksanız çok tavsiye etmem çizim konularında gerçekten yardımcı oluyor ama mouse ile çoğu şeyi çözebiliyorsunuz.
spesifik işler yapmayacaksınız çok gerek yok
Gerekli hocam, bir grafik tasarımcı adayıyım.