her 2 soruda da evet. size sadece teknik sorumlu ve ödeme sorumlusu olarak devir ediyor. Daha sonra tek bir dilekçe ile elinizden mevcut domaini alabilir.
Teşekkürler cevap için.
Ben de buna benzer bir şey duymuştum ve böyle biliyordum.
Şirket Avukatımız ile görüşüp, noterden onaylı olacak şekilde bir sözleşme yapmak gerekecek sanırım. (Bir daha geri talep etmemesi ile ilgili.)