En korkutucu olanda, sadece yaşam fonksiyonlarımızın devam etmesi için yemek yiyip, tuvalete gittiğimiz ve geri kalanını sanalda yaşayacağımız bir dünya. Heyecan verici evet. Lakin Doğru mu? O yöne doğru gidiyoruz bu çok açık. Bu dünyada bi'şey olamadık sanalda olalım bari dediğinizi de duyar gibiyim. Ama sağlıklı olacak mı? Şu teknolojide bile dünyadan yeterince kopuğuz. O zaman bütün ihtiyaçlar, eğitim vb. her şey oraya evrilecek. Buna karşı çıkanlar da dağlara köylere vb. yerleşecek. Ben sonumuzu iyi görmüyorum. Kötü bir proje demiyorum. Çok akıllıca lakin çok da tehlikeli. Yapmasak keşke de diyorum.