kimse kızmasın yanlış anlamasın ama tek sevindiğim zam olayı sigara içki. gerekirse %1 milyon yapsınlar zammı. 2 acı tecrübe yaşadım ailemden.biz sağlık ve can elden gidince akıllanıyoruz anca