Hira adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba aradigim senmisin , hocam nevresim baskı yapiyormusunuz ?
Ara sıra müşteriler kumaşını getiriyor basıyoruz. Ama seri üretim olarak yapmıyoruz maalesef. Ağırlıklı döşemelik veya kırlentlik kumaş üretiyoruz. Bellona, mondi vs tedarikçisiyiz.