neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baskı makinesi için (uv, lazer, sublimasyon vs) merak ettiğin şey varsa bana sorabilirsin hocam. 2 senedir tekstil firmasının baskı operatörlüğünü yapıyorum. Hali hazırda 3 tane 8 kafa 1 tane 4 kafa cihazı kullanıyorum.
Acaba aradigim senmisin , hocam nevresim baskı yapiyormusunuz ?