linksiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef indirdim hocam. Kurdum siteye. Geride kaldırmadım öyle yatıyor site. Kaldırsam mı iade icin ?
İndirdiyseniz iade edemezsiniz diye biliyorum. Maalesef hesabı satmak tek yol gibi duruyor.