Konu
GIBIR NET kullanan var mı ?
04-01-2022, 09:51:38
#1
YGZ
Platin Üye | R10 17.YIL
Merhaba arkadaşlar. Evet 2. internet bağlatmak istiyorum. Forumda GIBIRNET'i gördüm. Şuan kullanan var mı acaba ? Yorumlarınızı merak ediyorum.