Bitcoin tabi bu yüzden bu seviyelere geldi hocam deep webin ana para birimi olmasaydı bu kadar tutulacağınımı sanıyordunuz. İnsanlar bitcoini borsaya döküp yatırım aracı haline getirdiler ve bitcoinin şuan da bu seviyelere gelmesinin tek sebebi budur. sizinle daha fazla tartışmaya girmeyecem umarım arsanızda güzel bir apartman diker mutlu Mesut yaşarsınız
Bitcoin'i Bitcoin yapan şey kullanım değeridir. Mesela 20 aralıktaki dolar operasyonunu normal para ile yapamazsın, çünkü ortaya çıkar. Bitcoin ile yaparsan kimsenin ruhu duymaz. Gündelik hayat ile bağı olmayan tüm "sanal" varlıklar sıfır değere sahiptir. Onları değerli kılan gerçek hayatla olan bağlarıdır. Tıpkı kağıt para gibi. Bildiğin kağıt, ama devletin arkasında durduğu ve altın karşılığı merkez bankasında olan bir kağıt... O zaman o sadece kağıt olmuyor, para oluyor.