Kaannkabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz bu kafayla çok yaşamazsınız benden söylemesi. Eminim günün birinde ah keşke bitcoin alsaydım demişsinizdir. Bitcoin şuan dünyada sadece kara para aklama için mi kullanılıyor?, kara para aklanıyor diye mi yükseldi fiyatı bu kadar? Blockchain, metaverse, web 3.0 gibi kavramları araştırmanızı tavsiye ediyorum araştırma yapmadan "NEDİR BU METAVERSE İNSANLARI KANDIRIYORLAR" gibi söylemler sizi sadece insanların gözünde küçük düşürür. Bunca insan zekasız bir siz mi zekisiniz yani?, sence yatırım yapan kişiler senin gibi araştırma yapmadan etmeden mi yatırım yapıyor? Biraz araştırın cevabınızı kendiniz alırsınız zaten.
Bitcoin tabi bu yüzden bu seviyelere geldi hocam deep webin ana para birimi olmasaydı bu kadar tutulacağınımı sanıyordunuz. İnsanlar bitcoini borsaya döküp yatırım aracı haline getirdiler ve bitcoinin şuan da bu seviyelere gelmesinin tek sebebi budur. sizinle daha fazla tartışmaya girmeyecem umarım arsanızda güzel bir apartman diker mutlu Mesut yaşarsınız