Yahu, şu mağdur olan kişilerin yada iş arayan kişilerin konularına çok bilmiş tavırlarla gelip yorum yapmayın, gidin başka yerde oynayın. İçinizde nasıl bir kuyruk acısı var anlamış değilim. Hayrınız olmayacaksa zararınızda olmasın. Anne, baba olmanın nasıl fedakarlık gerektirdiğini bilmeyenler gelmiş burada çocuk çocuk yorumlar yapıyor, bi bitmediniz.

Emin olun burada bir çok hayırsever arkadaşımız var ve size gerekli imkanları sağlayacaklardır içiniz rahat olsun. Tez zamanda sıkıntılarınızdan kurtulmanız dileği ile