Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler bende Şuan da vivense de bu ürüne bakıyordum bu arada ben de İzmirdeyim yarın showrooma gidip bakmam gerekiyor. Çünkü keyfime düşkün birisiyim üstünde en az 5 dk uzanmam gerekiyor bu arada vivense’nin kalitesi nasıldır? Ikea da 10 yıl garanti veriliyor.
2 yıl garantili normalde ama biz hiçbir sorun yaşamadık. 2 kedim var koltukları genelde tırmalanmaya karşı özel bir kumaş, ayrıca silinebiliyor kesinlikle içine sıvı geçirmiyor üzerine domates çorbası döküldü nokta kadar iz kalmadı 2 sene oldu alalı bir sorun yaşamadık şimdilik hocam