@Admin; duyarlı biri olarak yardım etmek istemiş .Kendisini burdan canı gönülden tebrik ederim.
@melisa27; bence bu fırsatı kaçırmayın ve değerlendirin .Bilmeseniz bile öğrenip yazabilirseniz diye belirtmiş hatta.Dediğiniz gibi emeğinizle kazanmak istiyorsanız direk kendileriyle görüşün bence.Allah yardımcınız olsun.Çoçuğunuzu da Allah analı babalı büyütsün.
Sizlerden de allah razi olsun hocam