emeğimle çalısıp hakkımla kazanmak için uğraşıyorum..
@Admin; duyarlı biri olarak yardım etmek istemiş .Kendisini burdan canı gönülden tebrik ederim.
@melisa27; bence bu fırsatı kaçırmayın ve değerlendirin .Bilmeseniz bile öğrenip yazabilirseniz diye belirtmiş hatta.Dediğiniz gibi emeğinizle kazanmak istiyorsanız direk kendileriyle görüşün bence.Allah yardımcınız olsun.Çoçuğunuzu da Allah analı babalı büyütsün.