G4G adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 Ocak sonrası adsense ekibi çalışmaya başlıyor hocam haberin olsun.
Yılbaşı tatilindeler şuan.
Daha bugün red geldi. Onla alakası yok