wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu promosyon kodunu nasıl sağladınız acaba?
R10'a özel ilk 6 ay 30 lira gibi bir indirim sağlıyorlardı. Ayrıca habersiz bir zam değildi, yaklaşık 1-2 haftadır panelde popup açılıp zamlanacak diyorlardı.