Bu tür durumları yaşamamak için bankanızı arayıp döviz cinsinden ödemeleri döviz olarak yansıtılması konusunda işlem yaptırabilirsiniz. Biz de geçmişte benzer durumları yaşamıştık ve bankayı arayıp döviz borcunun TL'ye çevrilmemesini istedik ve yine bankadan döviz alarak ödemeyi karta döviz cinsinden yapıyoruz. Bu şekilde daha uygun oluyor. Diğer türlü bankalar bunu maalesef kötüye kullanarak piyasanın çok üzerinde bir işlem ile çeviriyorlar.