Valla bende 1 ay önce tanıştım çok heyecanlıydım çünkü benimki ani gelişti bir anda babası gelsin demiş hazırlıksız yakalandık. Girdim içeri s.a a.s ellerim dizimde oturdum 😀 birşeyler sorunca cevapladım yemek yedik kahve içtik çıktım geldim 😀 Güzel duygular o heyecanın yaşanması farklı birşey.
Yengenin babası yokmuş sizin için çok daha rahat olacaktır.