Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılmıyorum, bazı ilişkiler var ki evlenmeden asla bitmiyor, bitemiyor.
Evlilik aslında sadece birbirinizi daha iyi tanımaya yarıyor, bunu evlenmeden ayrı eve çıkarakta yapılabilir.
Eğer biriyle evlenmeyi düşünüyorsam ortalama onun ile 1 sene ayrı evde evlenmeden yaşamayı teklif ederim.
Hocam o ayrı evde evlilik dışı yaşamalar falan aşkı, sevgiyi her şeyi bitiriyor sana hiçbir şekilde o işi denememeni tavsiye ederim.

Bu evleneceğiniz kişiye de bağlı kötü biridir kötü huyları vardır ama sevdiğiniz için göremyosunuzdur bunu. O zaman bu dünya cehennem olabilir evet.