Katılmıyorum, bazı ilişkiler var ki evlenmeden asla bitmiyor, bitemiyor.
Evlilik aslında sadece birbirinizi daha iyi tanımaya yarıyor, bunu evlenmeden ayrı eve çıkarakta yapılabilir.
Eğer biriyle evlenmeyi düşünüyorsam ortalama onun ile 1 sene ayrı evde evlenmeden yaşamayı teklif ederim.
Hocam o ayrı evde evlilik dışı yaşamalar falan aşkı, sevgiyi her şeyi bitiriyor sana hiçbir şekilde o işi denememeni tavsiye ederim.
Bu evleneceğiniz kişiye de bağlı kötü biridir kötü huyları vardır ama sevdiğiniz için göremyosunuzdur bunu. O zaman bu dünya cehennem olabilir evet.