Merhaba arkadaşlar, 1 ay önce arkadaşım İtalya'dan çikolata göndermişti. 3 Gün önce paket İstanbul'a geldi. Kontrollerden geçti.
Şimdi mail adresime Gumruk cekimi 1.İhbar diye bir mail geldi
''Bu gönderinin size ulaşabilmesi için resmi gümrük çekim işlemlerinin yapılması gereklidir'' yazıyor. Ben bu işlemleri tek başıma yapabilir miyim? Yoksa Gümrükçü mü ayarlamak geliyor? Teşekkürler.