Rabbim hayrınızı kabul etsin. 🙂
amin hocam cümlemizin. insanların yaşadıkları evleri, mamaya muhtaç bebekleri görünce içim kötü oluyor. keşke hepsine yardımcı olabilecek gücümüz olsa.
Haklısın, hocam. (Sizi tenzih ederim) günümüz dünyasında merhamet zayıf olunca onlara ulaşan yardım da daha sınırlı oluyor. ALLAH vicdan versin diyelim. Biz de gücümüz nispetinde ancak yardım edebiliyoruz. 🙂