dürüst birisi olarak söylüyorum yanlış anlamayın ben çocukluğumda bile oynamazdım.tahta oyuncaklara hiç ilgi duymadım. tahtadan yapılmış maket hayvan figürü olabilir ama oyuncak sevmedim.
majorette demir arabalara ve kaliteli mika robot ve oyuncaklara hastaydım
estağfurullah zevkler ve renkler 😊 ben kendimi bildim bileli ahşaba apayrı bir ilgim var ayrıca oyuncak konusunda plastik vb. maddelerle kıyaslandığında o kadar masum o kadar doğal ki, gözümde yükselen bir yıldız 😊😊 ayrıca demir arabalar benim de çok hoşuma gidiyor