şu şartlarda astsubay da polis de uzman da öğretmen de hemşire de doktor da milletvekilinden fazla alması lazım. milletçe bunu talep etmeliyiz. başka türlü bizi sömürenlerle başedemeyiz. bizi değil 10 kuşak sonraki torunumuzu da köle gibi kullanırlar.