Herkese merhabalar, internetten tren bileti aldım. gelirken Tren Yönü yazan kısma almama rağmen ters yöne bakan koltukta geldim. Şimdi geri döneceğim ve mantıken düz gitmek için tekrar aynı yöne bakan koltuğa aldım. Bunun mantığı var mı? yine mi ters aldım?