Astsubay ile kıyaslama yapmanıza gerek yok. Uzman Erbaşlar bile Polisten daha fazla maaş almaktadır. (Kesinlikle hiçbir rütbe veya mesleği küçümseme yoktur, sadece kıyas yapılmıştır.)