Selamlar,

Yeni başlayan polis memuru ile yeni başlayan jandarma astsubay arasında maaş farkı ne kadar? son düzenlemeye göre TBMM de maaşlar eşitlensin çabası vardı. Şuanda hangisi daha fazla maaş alıyor?

Veya yeni bir düzenleme var mıdır?