bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11’de de severek kullandığım ve şuanda 12’de de kullandığım orjinal Apple Otterbox kılıfını öneririm. İnanılmaz premium.
Öneriniz için teşekkür ederim, resimlerden pek anlayamadığım için soruyorum, ön tarafında herhangi bir cam yok değil mi ? spigen ekran koruyucusu kullanıyorum çok memnunum sökmek istemiyorum açıkcası kılıf 360 kılıf gibi duruyorda.
Ek olarak köşeler ve kamera size göre korunaklı duruyormu ?, cidden temiz ve kaliteli bir ürün almak istiyorum telefon zaten yeni insanın canını sıkıyor.