Webekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Girişimci kafasında olmanız çok güzel bir olgu. Öncelikle sizi tebrik ediyorum. Ancak girişimciliğe başlamadan önce ufaktan başlayıp zirveye çıkmış olan girişimcilerin kısa hayat hikayelerini okumanızı öneririm. Bunlardan en önemlisi yemeksepeti'nin kurucusu Nevzat Aydın ve elon musk. Mask daha 14 yaşındayken bir bilgisayar oyunu yazdı ve bunun kodlarını bir gazeteye satarak 500 dolar kazanç sağladı ve yavaş yavaş yükseldi. Yani demem o ki asla basamakları onar onar atlamayın hep birer birer ilerlerseniz geçmişteki adımlarınızın ne kadar sağlam olduğunun farkına varırsınız.

Umarım sözlerim size motivasyon kaynağı olur Ve en önemlisi de hayallerinizin peşinden koşmanız gerektiğini anımsatır
Zaman ayırıp yazmanız gerçekten mutlu etti çok teşekkür ederim,zira benim düşüncem o yönde tamam söylediğiniz gibi herkes zirveyi görmek ister ama ben tecrübe edine edine kazanmak istiyorum o alanda profesyonelleşerek,aşina olduğum sektör oyun ama kafamda ki parçaları birleştiremediğim için taşlar yerine oturmuyor zor gün olarak döviz ve altın yatırımım var bu belirttiğim miktar ise bunların haricinde bende nakit olan,o yüzden bir şeyleri başarmak için çabalamak gerekiyor