Açıkçası, ben de staking i araştırmıştım. Ve youtube da bahseden birkaç yabancı buldum, caiz olduğunu soylediler.

faizin mantığı, paranın başkasından alınıp size verilmesi. Staking de sistemin size kar olarak geri döndürmesi ve ortada bir alıcı yok. Evet, kripto merkeziyetsiz diye güven vermiyor ama ticarete giriyor. Sonucta ürün alip satıyorsunuz?