Hazır tema aldık hocam, sanırım konuda yanlış belirtmişim. Admin paneli de hazır, yani tema kurulacak ve giriş bilgileri iletilecek.
Qerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun için admın panelı yazılacak mı var mı ?