Yorulduğunu, dikkatinin dağıldığını hissedersen arabayı sağa çek ve dışarı çık.
Çok yorgun hissedersen kesinlikle şoför koltuğunda uyuma, park halinde dahi olsan, arkaya geç ve orada uyu.
Şoför koltuğunun uykuyla eşleştirecek hiç bir fiilde bulunma.

Arabayı dinle, sana herşeyi söyler.
Kış lastiği takılı olsun.
Kesinlikle çeyrek deponun altına düşme.

3 yıl içinde +200k km yol yapmış biri olarak söylüyorum, şoförlüğüne güvenme.

Hayırlı yolculuklar
Eskişehir'e selamlar..