Felaket tellalığına gerek yok bence. 17 iken 25 olacak diyenler birçok insanın evini ocağını söndürdü
Bence bu tarz açıklamalarınızın size sorun olabileceğini hesaba katarak böyle şeyler yazmayın.
oldu sanırım. Herkes kendine göre düzeltsin bilinmezleri...