orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Felaket tellalığına gerek yok bence. 17 iken 25 olacak diyenler birçok insanın evini ocağını söndürdü… Bence bu tarz açıklamalarınızın size sorun olabileceğini hesaba katarak böyle şeyler yazmayın.
oldu sanırım. Herkes kendine göre düzeltsin bilinmezleri...