Daha ilk günlerden zam yağmuruna tutulduk,
daha dolar 13 civarlarında, x-y ler kaçınılmaz gibi görünüyor.
her şeye zam geliyor bunlar da dolaylı olarak herkesin işini etkileyecek herkes yine zam yapacak.
2022'de Fed 3 kere faiz artıracakmış.

bizim bu hal ne olacak arkadaşlar ?
Dolar kazancı sağlayanların konuya girmemesini istiyorum ,
boşuna gölge etmeseler de olur.

öyle bir düşünceleri alayım istedim ben şahsen karanlıktan yolumu göremiyorum.