Merhabalar havanın iyi olduğu zaman yolda camınızı küçükte olsa açarsanız iyi olur arabanın sesini dinlemenizi öneririm lastikleri aracın suyunu durduğunuz zamanlarda kontrol ederseniz güzel olur. Ayda 5-6 kez uzun yol yapıyorum en kötü 1200-1300 km oluyor her çıktığımda bunları uygulayıp uykunuz geldiğinde dinlenirseniz sorunsuz miss gibi yolculuk yaparsınız yanınıza kalın giysiler almanızı öneririm ek olarak içlik şart bacaklar buz kesiyor bu mevsimde😂