Hayırlı akşamlar,

1 Adet tiktok bot yazdıracağım 3-4 haftadır bekliyorum.4 yazılımcı ile konuştum.Tek tek konuştum sırası ile işi verdim.

1 arakadaş yaparım deyip detayları vs konuştuk yarın başlarım dedi 1 hafta sonra aradağımda bakamadım hocam inşallah 2 güne bakarım deyip gitti
Diğer arkadaş yapıyorum dedi parayı aldı yarıda bıraktı zar zor parayı aldık
Diğeri yaparım deyiip mesaja cevap vermiyor yada yapıyorum deyip müsait olamadım diyor

Yazıktır günahtır ya yapmayacağınız işi almayın lütfen. Burada ücretsiz yaptırmıyoruz ki. 3 haftadır bekliyorum 1 tane yapacak arkadaş çıkmadı birisi gelip absürt teklif ediyor.
Artık üzücü olmaya başladı bu durum ya