ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın da kazanç garantisi olmaz, faiz de olur. Altın almak da bir olayı analiz etmektir almak ve atmaya girer.
Bitcoin'de garanti yok hocam fiyatı çıktığı zaman kar yaparsın düştüğü zaman zarar edersin. Misal ben zarardayım. Garanti yok.

Hafizyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedeli peşin olarak ödendi ve aynı anda hem kuyumcu hemde altını satın alan kişi bedelini aldı ise altın alımında sıkıntı yoktur hocam. Altını yatırım amaçlı olarak biriktirme kısmında ise , zekatını verdiğiniz müddetçe dinen bir sıkıntısı yoktur. Çünkü altın yatırımında asıl olan şey faiz değil; paranın o cisim karşısında değer kaybetmesinden ibarettir.
Bir coin çıkıyor. Örnek parasını yayınlayan borsaya ödüyoruz. Borsadan da coini çıkaran bir pay alıyor. (Aynı anda hem token/coin ceosu hemde coini satın alan kişi bedelini aldı)
Bitcoini'de uzun vadede yatırım olarak değerlendir ya da satabilirsin (yakında vergi olayı gelecek sanırım vergisini ödenecek)
Elimizde 5000 coin varken fiyatı artsın ya da artmazsın elimde yine 5000 coin olacak değeri değişecek sadece

Valla hocam çok araştırdım bende çok karşıydım ama zaman dijitale dönüyor. 5-10 yıl sonra dijital coin para birimleri geçiyoruz deyip ve resmen kabul edilirse o zaman caiz mi olacak? Benimde kafam çok karışık.

Belki'de her yerde yasak olacak bilemeyiz
Yazdıklarım teşvik ya da bir şey içermez herkesin kendi görüşüdür. (Buna güvenip coin almayınız.)