Selamlar, öncelikle ellerinize sağlık, trendyol ile çalışan herkese faydalı olacaktır.
Naçizane bir sorum/önerim olacak, kodu neden github, github gist ya da codepen vb gibi doğrudan kod paylaşabileceğiniz bir siteye yüklemediniz? Mediafire bunun için biraz eski teknoloji. Ayrıca github gibi bir versiyonlama sitesine yüklerseniz olası bir güncellemeden herkes anında faydalanır. Herhangi bir katkı sağlamak isteyen github üzerinden pull request gönderir. Ya da bağımlılıklarını composer gibi php paket yöneticisi ile yönetenler için daha kullanışlı olur.