Hocam yavru diyorsanız. Aksiliği bişeyi yoksa zannımca hiç bişey olmaz. Kaç aylık olduğu nihayetinde önemli. Az da olsa bir olgunluğa erişmişse ağızlığını takın işinizi halledin hocam.