ağızlığını takmadığın sürece sorun yaşayabilirsin. Bazı polisler ceza yazıyor. Bulunduğum semtte 2 3 kere uyarıldım ağızlıksız gezdiriyorum diye. Yavru diyorsun ama yinede belli olmaz. Ağızlığı varsa tak kafan rahat etsin