Merhabalar. Bilgisayarımda 8GB ram var ve masaüstü.
Bildiğim kadarıyla yeni alacağım ram ile eski ramımın HZ si aynı olmalı. Tek bakmam gereken bu mu?

Ya da ben direk 16 GB 3000MHZ bir ram alsam bunu taksam anakart her türlü destekliyor değil mi?