38 formu göndermeye kalktığımızda ise “Bir Değerlendirme Talep Etmek İçin Hesabını Onay
Bir değerlendirme talep etmeden önce Instagram'a git ve bunu yapanın sen olduğunu onayla.

Diyor. Neden acaba ?