Bu ülkeye en çok küçük esnaf katkı sağlar neden biliyormusun? En çok vergi küçük esnaftan toplanır büyük firmalar vergiden muaftır çok saçma değil mi?
He stokçuluk diyorsun adamın elinde yağ var diyelim 100 liradan almış zam gelince 150 den satıcak neden biliyormusun? o 100tl de enflasyona uğradığı için adam 100tl ye o yağı satsa 50 tl içeri girer