Geçen haftalarda bir anımı anlatayım, 25 kuruşa oyuncak satıyor böyle bi torba dolusu oyuncak, karışık ve o kadar dandik bir esnaf yeri ki inanamazsınız. Tatlı diye aksesuar diye 8 tane aldım. 2 dolar param yoktu dedim ki param yok kartım var sadece, kart uzattı çektim 2 dolarlık şeyi tamamen dandik bir yerde.
Kartlardaki komisyon oranları %2 gibi bir şey olması gerek burada, tam emin değilim. Türkiyede kart komisyonu yüksek diye biliyorum, bu sebepten küçük esnaf pos kullanmak istemiyor. Bu da küçük esnaftan alışveriş yapma isteğimi azaltıyor.