Selamlar,

Asgari ücretin %50 artışıyla birlikte her tüketim dalında yaşanan fahiş artışlara aidatlar da eklendi.

Oturduğum sitede 385 TL olan aidat %52 artışla 200 TL artarak 585 TL oldu. Gerekçe olarak da çalışan giderleri vs gösterildi.

Asgari ücret dışında memur veya özel sektör çalışanlarının maaşları %50 artmazken böyle fahiş artışlar insanı daha da umutsuzluğa sürüklüyor.

Sizde durumlar nasıl?